Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Слава Ісусу Христу! Довгий час мала проблеми з ногами. Зробили операцію на вени. Пройшло паро років після операції і побачила в одному місці почервоніла нога, почула болі. Здавалось таке подібне до відкриття рани на нозі. До лікарів не зверталася. Молилася до багатьох святих. Я маю миро св. Філомени. Помастила ногу миром св. Філомени і почала відмовляти дев’ятницю. Скоро почула полегшення і в цьому місці гарно зажило. Складаю щиру подяку св.  Філомені, Матінці Божій, Ісусові Христові і всім святим.

Горак Надія (Львіська обл., м. Мостиська)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
303112345
6789101112
131415
16
171819
20212223242526
27282930123

Опис

Картинка приоритету свята Муч. Акепсими, Йосифа й Аїтала; оновлення храму вмуч. Юрія


Св. Акепсим був єпископом у першій половині IV ст. , у час правління перського короля Сапора, жорстокого гонителя християн. Короля дуже розлютило те, що незважаючи на переслідування і тортури кількість християн постійно зростає. Він, наслідуючи правило "Удариш пастиря і стадо розбіжиться", - наказав мучити духовних пастирів - єпископів, священиків і дияконів. Але вірні, хоч були позбавлені своїх провідників, все ж залишилися непохитними у святій вірі й не зреклися Христа. Серед душпастирів, які в той час були ув'язнені, жорстоко мучені й вбиті за Христову віру, були 80-літній єпископ Акепсим, 70-літній священик Йосиф і диякон Айтал.

Духовні читання

Інша річ доброю є у малій кількості, а як її забагато, тоді стає страшно шкідливою!
Приклад: Добрим є вогонь, коли гріє піч та варить страву, – а який він страшний, коли лютує пожежею!
Доброю є вода для пиття, – доброю теж, коли у ній купатися, – але яке велике нещастя приносить та сама вода, коли повінню заливає поля, села та міста! (Митр. Андрей Шептицький)

Читання

Ап. – 1 Тим. 279 зач.; 1, 8-14.

8. А ми знаємо, що закон добрий, коли хтось уживає його за законом, 9. відаючи, що закон дано не для праведника, лише для беззаконних, непокірних, безбожних, грішників, нечестивих та нечистих, батьковбивців та матеревбивців, душогубців, 10. розпусників, мужоложців, людокрадів, забріханців, кривоприсяжників і для всіх інших, що противляться здоровому навчанню, 11. згідно з Євангелією слави блаженного Бога, яку мені довірено було. 12. Дяку складаю тому, хто мені дав силу: Христу Ісусу, Господеві нашому, бо він визнав мене вірним, поставивши на службу; 13. мене, що спершу був блюзніром, гонителем і знущателем; але мене помилувано, бо я, не відаючи, діяв у невірстві. 14. Благодать же Господа нашого надмірно вилилась на мене з вірою і любов'ю, що в Христі Ісусі.

Єв. – Лк. 77 зач.; 14, 25-35.

25. Якже ішла з ним народу превелика сила, він обернувсь і до них мовив: 26. “Коли хтось приходить до мене й не зненавидить свого батька й матір, жінку, дітей, братів, сестер, та ще й своє життя, той не може бути моїм учнем. 27. Хто не несе хреста свого, і не йде слідом за мною - не може бути моїм учнем. 28. Хто бо з вас, коли захоче збудувати башту, не сяде перше й не порахує видатків, чи має чим закінчити, 29. щоб часом, як поставить підвалину та не спроможеться скінчити, усі, що бачитимуть те, не почали сміятися з нього, 30. мовляв, цей чоловік узявся будувати, та не міг закінчити! 31. Або який цар, ідучи війною проти іншого (царя), не сяде перш та не роздумає, чи може з десятьма тисячами стати проти того, хто йде з двадцятьма тисячами на нього? 32. Коли ж не може, то, як той ще далеко, шле посольство й просить миру. 33. Так і кожний з вас, хто не зречеться всього, що має, не може бути моїм учнем. 34. Сіль - добра річ, але коли сіль звітріє, чим її приправити? 35. Ні в землю, ні на гній вона більш не придатна: її геть викидають. Хто має вуха слухати, нехай слухає!”