Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Я хочу подякувати Святій Філомені за ласку зцілення від дерматиту, а також хочу закликати всіх, у  кого є якісь проблеми, молитися до цієї Великої Святої.

п. Уляна (м. Львів)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
27282930123
456
7
8910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Опис

Картинка приоритету свята Вмуч. Катерини; вмуч. Меркурія


Свята Катерина народилася у поганській родині у славному єгипетському місті Олександрії. Вона була вродливою, високоосвіченою дівчиною. Після навернення до Христа зуміла переконати п'ятдесят поганських філософів у правдивості святої віри. За це Катерину жорстоко мучили на колесі з понабиваними цвяхами, а потім відрубали їй голову. Сталося це 310 року. Студенти, філософи, проповідники вшановують св. Катерину як свою небесну покровительку.

Про св. мученика Меркурія оповідають, що він походив зі Сходу, був сином скитського старшини і хоробрим вояком, а згодом і воєводою за часів римського цісаря Декія. Перебував у Римі. Коли на Вічне Місто напали варвари, Меркурій переміг їх і прогнав з Риму. Незважаючи на те, Декій все ж наказав завезти його до Кесарії Кападокійської і там замучити за те, що, будучи християнином, не хотів принести жертву поганським божкам. Сталося це приблизно 250 року. Св. Василій Великий призивав помочі св. мученика Меркурія проти цісаря Юліяна Відступника.

Духовні читання

Дотримуйтеся Божого закону – стережіться гріха. Гріх – це смерть для душі, бо відбирає в неї Божу ласку, котра є життям і спасінням та найвищим, єдиним добром душі.

По грісі настає кара загніваного справедливого Бога. А гнів Божий, неласка Божа страшні! Страшна то річ, браття милі, – впасти в руки загніваного справедливого Бога. Страшна річ – бути вкиненим у пекельний вогонь; страшна річ – бути позбавленим щастя блаженних у небі.

Перед такою страшною карою холоне кров у жилах, а серце стискається зі страху. На таку страшну кару наражається грішник через один смертельний гріх. Гріхом смертельним може бути і діло, і думка, і слово, що перед людьми жодною не є провиною!

За одну грішну думку стали покарані небесні ангели навіки проклятими дияволами; за один гріх перших родичів цілий людський рід покараний. Одного гріха вистачить, щоб двері неба замкнути перед чоловіком і перед його ногами отворити пекельні ворота.

Хто з Вас згрішив, нехай плаче, покутує, нехай любов’ю до безконечно доброго свого Отця на небі стирає з душі пляму гріха, нехай гріхом бридиться і від нього відвертається, нехай його виправить і нехай просить всемилосердного Отця, щоб його гріх йому відпустив та прийняв його назад до своєї ласки так, як прийняв блудного сина його добрий батько.

Піднесіться з гріха, виправте своє життя і старайтеся в кожній хвилині життя любити над усе Бога, котрий Вас так полюбив, що Сина свого з неба до Вас для вашого спасіння прислав; котрий Вас так любить, що бажає і хоче вашого спасіння, хоче Вас як Отець своїх дітей пригорнути до себе, у своїм вічнім царстві мати в себе, як дітей гостити. (Митр. Андрей Шептицький)

Читання

Ап. – Євр. 310 зач.; 4, 1-13.

Біймося, отже, щоб часом, поки залишається обітниця ввійти в його відпочинок, не видавалося, що хтось її позбавлений. 2. Бо й ми, так само як вони, одержали гарну новину, але слово, яке вони чули, не було їм корисне, бо вони не поєднались у вірі з тими, що слухали. 3. Ми ж, які увірували, увійдемо в його відпочинок, згідно з тим, що каже: «Я поклявсь у моїм гніві: Вони не ввійдуть у мій відпочинок», хоча діла його були закінчені від сотворення світу. 4. На одному бо місці він так сказав про сьомий день: «Бог відпочив сьомого дня від усіх діл своїх»; 5. і знову на тому місці: «Вони не ввійдуть у мій відпочинок.» 6. Коли ж так воно є, що деякі у нього ввійдуть, а ті, кому перше благовіствовано, не ввійшли у нього через непослух, 7. то він знову призначає якийсь день, «сьогодні», говоривши через Давида після такого довгого часу, як було сказано раніше: «Коли почуєте сьогодні його голос, не твердійте серцями вашими.» 8. Бо якби Ісус (Навин) увів їх у відпочинок, то не говорив би після нього про інший день. 9. Отже, для Божого народу збережено відпочинок; 10. бо той, хто ввійде в його відпочинок, відпочине також від своїх діл, як і Бог від своїх власних. 11. Намагаймося, отже, увійти до того відпочинку, щоб ніхто не впав, даючи той самий приклад невірства. 12. Бо слово - живе й діяльне, і гостріше від усякого двосічного меча: воно проходить аж до розділу душі й духа, суглобів та костяного мозку, і розрізняє чуття та думки серця. 13. Нема створіння, скритого від нього; все оголене і явне перед очима того, кому ми маємо звіт дати.

Єв. – Лк. 106 зач.; 21, 12-19.

Але перед усім цим на вас накладуть руки й переслідувати будуть, і волочитимуть по синагогах та по тюрмах, водитимуть перед царів і правителів з-за імени мого. 13. І це дасть вам нагоду свідчити. 14. Візьміть собі до серця, що вам не треба готуватися наперед, що маєте відповідати, 15. я бо дам вам слово й мудрість, якій ніхто з ваших противників не зможе протиставитись і перечити. 16. Вас видадуть батьки, брати, рідні й друзі, і декому з вас смерть заподіють. 17. Вас будуть ненавидіти всі за моє ім'я. 18. Але волосина з голови у вас не пропаде! 19. Вашим стражданням ви спасете душі свої.