Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Хочу подякувати за ласку і опіку над моєю сімєю Матері Божій і святій Філомені. Одного разу моїй дочці піднялась температура до 39,3. я помастила миром святої Філомени і сталося чудо.Температури не стало.Також допомогло миро святої Філомени від сильної болі

Люба (м. Бережани)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
2627282930311
2345678
910111213
14
15
16171819202122
23242526272829
30123456

Опис

Картинка приоритету свята Преп. Марії Єгипетської


Преподобний Авва Доротей

Як зростати духовно. Настанови на кожен день тижня частина 2

1. Хто переборов гнів, той переборов демонів, а хто перемагається цією пристрастю, той дуже далекий від монашого життя. 
2. Одне злопам’ятність, інше гнів, ще інше дратівливість і ще інше зніяковілість. 
3. Збентеження ж є тим самим рухом і збуренням помислів, яке піднімає і дратує серце. 
4. Роздратування ж є мстиве повстання на того, хто засмутив, яке перетворюється в зухвалість. 
5. Злоба, що живиться помислами, роздратовує серце, а яка вбивається молитвою і надією, сокрушає його (Преп. Марко подвижник). 
6. Дратівливість є жаром крові біля серця (Св. Василій Великий). 
7. Завжди відсікайте пристрасті, поки вони ще молоді, перш, ніж вони закоріняться і укріпляться в вас та стануть пригнічувати вас, бо тоді доведеться багато постраждати від них; тому що одна справа вирвати малу билинку, а інша викорінювати велике дерево. 
8. Кожен повинен радіти заспокоєнню брата свого і все зробити, щоб ушанувати його. 
9. Боже, поможи братові моєму і мені за молитвами його. Таким чином людина і молиться за брата свого, а це є знаком співчуття й любові; і смиряється, просячи собі допомоги за молитвами його. 
10. Той, хто молиться за ворога буде не злопам’ятним. 
11. У всякій справі можна придбати навик і до доброго, і до злого. 
12. Три види брехні: один бреше думкою, другий бреше словом, а третій бреше самим життям своїм. 
13. Брехати думкою - означає підозрівати, припускати, помічати щось за ближніми. А від цього походять цікавість, злослів’я, підслуховування, ворожнеча і осуд. 
14. Говорити: я вірю своїм здогадам для виправлення себе, і з цієї метою підслуховувати і вивідувати, є самооправданням, що навіюється дияволом, який бажає чинити нам підступи. 
15. Ніколи не вір своїм здогадам, бо криве правило і пряме робить кривим. Думки людські неправдиві та шкодять тому, хто покладається на них (Преп. авва Йоан). 
16. І так з тих пір, коли помисел говорив мені про сонце, що це сонце, або про пітьму, що це пітьма, я не вірив йому, бо нема нічого важчого, ніж вірити своїм думкам. 
17. Якщо ж через гріховність нашу засіваються в нас лукаві помисли, то зразу ж треба повертати їх на добрі, і вони не пошкодять нам. 
18. Словом людина бреше або для того, щоб не докорити собі та не смиритися, або для того, щоб виконати бажання своє, або заради придбання, і не перестає робити виверти та хитрощі в словах до тих пір, поки не виконає бажання свого. 
19. Хто хоче через необхідність змінити слово, то він повинен робити це не часто, але хіба що у винятковому випадку, один раз на багато років, коли бачить велику необхідність, і це нехай робить зі страхом та трепетом, показуючи Богові і бажання своє, і необхідність, і тоді він буде прощений, але шкоду він все-таки зазнає. 
20. Життям бреше той, хто, будучи блудником, прикидається стриманим; або, будучи корисливим, говорить про милостині та хвалить милосердя; або, будучи гордовитим, дивується смиренномудрістю. 
21. Осуджувати себе є ділом смирення, а щадити ближнього є ділом милосердя. Жодна злоба, жодна єресь, ані сам диявол не може нікого спокусити /інакше/, як тільки під видом чесноти. Апостол каже, що сам диявол вдає з себе ангела світла. Нічого, отже, надзвичайного в тому, коли і його слуги вдають із себе слуг праведності.(2 Кор. 11, 14-15). 
22. Якщо хтось спочатку примушує себе, то продовжуючи подвизатися, він помалу починає мати успіх і потім спокійно звершує чесноти; бо Бог, бачачи що він примушує себе, подає йому допомогу. 
23. "Дай кров і прийми Дух", значить: подвизайся, і отримаєш навик в чесноті. 
24. Ходіть шляхом царським і рахуйте ниви /версти/ (Преп. авва Веніамин). 
25. Правий серцем той, хто не ухиляється ні у надмір, ні в недостачу, але скеровується тільки до середини чесноти (Св. Василій Великий). 
26. Мужність знаходиться між страхом і наглістю; смиренномудрість поміж гордістю і догоджанням людям; благоговіння посередині між соромом і безсоромністю. 
27. Кожен нехай розглядає свій стан, щоб знати, де він знаходиться. 
28. Три устрої душі в людині: вона або діє за пристрастю, або чинить спротив їй, або викорінює її. 
29. Діє за пристрастю той, хто виконує її. 
30. Чинить спротив їй той, хто і не діє за нею, і не відсікає її, але, любомудрствуючи, ніби обминає пристрасть, все ж таки має її в собі. 
31. А викорінює пристрасть той, хто подвизається і робить протилежне пристрасті. 
32. Кожен, хто молиться Богові: "Господи, дай мені смирення", повинен знати, що просить Бога, щоб він послав йому когось, хто зневажить його. 
33. Дехто не тільки радіє, коли його зневажають, і вважає винним самого себе, але й шкодує через зніяковілість того, хто зневажив його. Бог хай влаштує нас в такий устрій.

Духовні читання

Преп. Марії Єгипетської

Читання

Євангеліє: Йоана 5:17-24

 

7 А Ісус їм відрік: «Отець мій творить аж по сю пору, тож і я творю.»

18 За те ж юдеї ще дужче заповзялися, щоб убити його - не тільки за те, що суботу порушував, а й за те, що Бога своїм Отцем називав, робивши себе рівним Богові.

19 І відповів їм Ісус, кажучи: «Істинно, істинно говорю вам: Не може Син нічого робити від себе самого, коли не бачить, що й Отець те саме робить. Бо що той робить, те так само й Син робить.

20 Отець бо любить Сина й усе появляє йому, що сам чинить. І більші від цих діла появить йому, щоб ви дивувалися.

21 Бо як Отець воскрешає померлих і оживлює, так і Син дає життя, кому захоче.

22 Отець бо не судить нікого, а Синові дав він суд увесь,

23 щоб усі почитали Сина так, як Отця почитають. Хто Сина не почитає, той не почитає Отця, який послав його.

24 Істинно, істинно говорю вам: Хто слухає моє слово й у того вірує, хто послав мене, - живе життям вічним, і на суд не приходить, бо від смерти перейшов у життя.

 

 Діяння: Апостолів 4.13-22

 

 

13 Побачивши сміливість Петра і Йоана та зрозумівши, що вони люди неписьменні й невчені, дивувались і спізнали, що вони були з Ісусом;

14 та бачивши, що вилікуваний чоловік стоїть з ними, не могли нічого сказати проти.

15 Звелівши вивести їх з синедріону, вони почали радитися між собою і говорили:

16 «Що нам із цими людьми робити? Бож вони зробили явне чудо; воно стало відомим всім мешканцям Єрусалиму, і заперечити його ми не можемо.

17 Але, щоб воно більше не поширювалося в народі, ми заборонимо їм під загрозою не говорити більш в це ім'я нікому з людей.»

18 І покликавши їх, наказали, щоб вони ні слова не говорили, ані не навчали іменем Ісуса.

19 Та Петро і Йоан сказали їм у відповідь: «Чи воно справедливо перед Богом вас більше слухати, ніж Бога, - розсудіть!

20 Не можемо бо ми не говорити про те, що самі бачили та чули.»

21 Ті, погрозивши знов їм, бо не знайшли нічого, за що б їх покарати, відпустили їх задля народу, всі бо прославляли Бога за те, що сталося.

22 Чоловік же, над яким сталося це чудо оздоровлення, мав понад сорок років.