Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Хочу подякувати за ласку і опіку над моєю сімєю Матері Божій і святій Філомені. Одного разу моїй дочці піднялась температура до 39,3. я помастила миром святої Філомени і сталося чудо.Температури не стало.Також допомогло миро святої Філомени від сильної болі

Люба (м. Бережани)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
30123456
78910111213
1415161718
19
20
21222324252627
28293031123

Опис

Картинка приоритету свята Многострадального Йова


Святий Йов

Святий Йов був сином Нахора, Авраамового брата, і жив в Арабії. Про нього розповідається у старозавітній "Книзі Йова". Бог дав йому сім синів і три доньки, а також великий маєток. Йов був добрим батьком убогих і сиріт, помічником удовиць, оборонцем покривджених. Але правдиву побожність найкраще пізнати у нещасті.

Бог дозволив сатані спокушати Йова великими терпіннями. За один день він втратив маєток, дітей і слуг, але не нарікав за це на Бога. Потім сатана покарав його страшною проказою, але навіть за намовою своєї дружини, яку спокусив диявол, Йов не образив Господа. І Бог винагородив за це побожного Йова - повернув здоров'я, пошану людей, дав йому вдвічі більший маєток, знову десятеро дітей і ще сто сорок вісім літ щасливого життя.

Духовні читання

Розділ 5

Роздумування над собою.


Ми не можемо занадто довіряти собі, бо часто бракує нам ласки Божої та розуму.

Є у нас крихітка світла, та й ту тратимо через недбайливість.

Нераз навіть не зауважуємо того, як дуже наше серце засліплене.

Нерідко чинимо зло і, що ще гірше, виправдовуємо це.

Деколи непокоїть нас пристрасть, а ми гадаємо, що це ревність.

Інших людей ми осуджуємо за дрібниці, а в себе важчі прогріхи пропускаємо.

Ми досить швидко відчуваємо і розважуємо те, що терпимо від інших людей, а не добачаємо того, скільки люди натерпілися від нас.

Той, хто добре і по справедливості розглянув би свої вчинки, певно, не судив би тяжко когось іншого.

Людина, яка живе духовним життям, перш за все дбає про свою власну душу; а хто пильно вважає на себе самого, той радо мовчить про інших.

Ти ніколи не станеш духовним і побожним, доки займатимешся чужими справами і не будеш добре пильнувати себе.

Коли всіма силами вважаєш на себе і Бога, тоді те, що бачиш на світі, мало чим занепокоїть тебе.

Де ти буваєш, коли немає тебе вдома? І що ти досягнув тим, що переміг думками ввесь світ, а себе занедбав?

Коли хочеш мати мир і правдиву єдність у серці, то мусиш все стороннє залишити, а тільки себе самого мати перед очима.

Тоді багато осягнеш, коли будеш остерігатися всілякої журби за світ.

Багато втратиш, якщо будеш високо цінити якусь дочасну річ.

Нехай ніщо не буде для тебе ані великим, ані високим, ані гарним, ані приємним, окрім єдиного Бога, або того, що є від Нього.

Вважай марною всіляку втіху, яку принесе тобі будь-яке створіння.

Душа, яка любить Бога, погорджує всім тим, що нижче від Нього.

Один тільки Бог вічний і безмежний, що все наповняє, є втіхою для душі і правдивою радістю серця.

Читання

Діяння святих апостолів 23, 1-11

В тих днях Павло глянув на синедріон і мовив: Мужі брати, я по цей день цілком за доброю совістю поводився перед Богом. Аж тут первосвященик Ананія велів тим, що стояли біля нього, бити його по устах. Тоді Павло сказав до нього: Бог буде бити тебе, стіно побілена! То ти сидиш, щоб мене за законом судити, і проти закону велиш мене бити? Ті, що там стояли, сказали: Ти зневажаєш Божого первосвященика! Павло мовив: не знав я, брати, що то первосвященик; написано бо: Не будеш говорити зле проти начальника твого народу. Павло ж, знаючи, що одна частина складалася з садукеїв, а друга з фарисеїв, кликнув у синедріоні: Мужі брати! Я фарисей, син фарисеїв. За надію у воскресіння мертвих мене судять. Як тільки він це сказав, виникла незгода між фарисеями та садукеями, і розділилися збори; бо садукеї кажуть, що нема воскресіння, ні ангела, ні духа, а фарисеї визнають одне і друге. І зчинився великий галас. Деякі книжники з фарисейської сторони, підвівшися, твердо заявили: Ми не знаходимо нічого злого в цьому чоловіці. А якщо до нього говорив дух або ангел, не будемо противитися Богові. Тому, що колотнеча ставала дедалі більшою, тисяцький, боячися, щоб вони не роздерли Павла, велів воякам зійти, вирвати його з-поміж них і відвести в твердиню. Наступної ночі Господь став перед ним і мовив: Бадьорся! Як ти свідчив про мене в Єрусалимі, так свідчитимеш і в Римі.

Євангеліє від Івана 16, 15-23 

Сказав Господь: Усе, що має Отець є Моє. Тому я сказав вам, що Він з Мого візьме і звістить вам. Ще трохи, і ви Мене не будете більше бачити, і знову трохи, і Мене побачите; бо Я йду до Отця. Тоді деякі з Його учнів заговорили один до одного: Що означає те, що Він говорить: Ще трохи, і ви Мене не будете бачити, і знову трохи, і Мене побачите? І: Я йду до Отця? Казали, отже: Що означає те трохи, про яке Він говорить? Не знаємо, що Він хоче сказати. Ісус же, знаючи, що вони хочуть Його спитати, мовив до них: Питаєте один одного, що Я хотів сказати словами: Ще трохи, і ви Мене не будете більше бачити, і знову трохи, і Мене побачите? Істинно, істинно кажу вам: Ви голоситимете й ридатимете, а світ радітиме. Ви журитиметесь, але журба ваша в радість обернеться. Жінка у болях, коли родить, бо вибила її година; коли ж народиться дитятко, з радощів, що на світ народилась людина, не пам'ятає більше своєї муки. Та й ви тепер у журбі. Але Я вас знову побачу, і ваше серце зрадіє, і ніхто вашої радости від вас не відійме. Того дня ви не будете Мене питати нічого. Істинно, істинно кажу вам: Чого б ви не просили в Отця в Моє ім'я, Він дасть вам.