Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Я хочу подякувати Святій Філомені за ласку зцілення від дерматиту, а також хочу закликати всіх, у  кого є якісь проблеми, молитися до цієї Великої Святої.

п. Уляна (м. Львів)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
30123456
78910111213
141516171819
20
21222324252627
28293031123

Опис

Картинка приоритету свята Поява чесного Хреста в Єрусалимі; муч. Акакія


Явління знамени Чесного Хреста

Єрусалимський патріарх св. Кирило описує у своєму листі до імператора Констанція чудесну з'яву - знак Господнього хреста над Єрусалимом. 352 року, на свято Зіслання Святого Духа, о 9 годині ранку з'явився на небі великий хрест завдовжки два з половиною кілометри, що простягався від Голгофи аж до Оливної гори. Той хрест був таким яскравим, що і сонце не могло його ослабити. 

Чудесна з'ява тривала впродовж декількох годин і була для всіх чудесним засвідченням правдивості Христової віри. Багато єретиків, побачивши знак святого хреста на небі, навернулися і стали правовірними християнами.

Святий Акакій потерпів за віру в 299 році за правління імператора Максиміана.

Духовні читання

Розділ 6

Про радощі чистої совісті.


Слава доброго чоловіка - це засвідчення чистої совісті.

Май чисту совість, і будеш завжди веселий.

Чиста совість у змозі чимало перенести і навіть серед прикростей вона буває дуже весела.

Коли твоє серце не докорятиме тобі, будеш солодко спочивати.

Не тішся, хіба що тоді, коли ти зробив щось добре.

Лихі люди ніколи не мають правдивої веселості і не зазнають спокою в серці, бо "для безбожних нема спокою", - каже Господь (Іс.57,21).

А коли б вони сказали: "Ми спокійні, нещастя не спаде на нас, та й хто посміє нам прикрість вчинити?" - ти їм не вір. Нараз запалає гнів Божий, справи їхні зведуться нанівець, а думки щезнуть.

Тому, хто любить, неважко і серед своєї журби похвалитися: - це значить хвалитися хрестом Господнім.

Недовга та слава, яку люди чинять або збирають.

Зі світовою славою йде смуток у парі.

Слава ж добрих людей є в їхній чистій совісті, а не в людей на язиці.

Веселість праведних є ради Бога і в Бозі, і радість їх правдива.

Хто бажає правдивої і вічної слави, той не дбає про дочасну.

А хто шукає дочасної слави або хто не погорджує нею всім серцем, той дає доказ, що небесну славу не дуже полюбляє.

Той має святий спокій у серці, хто не дбає ні про похвалу, ні про догану.

У кого совість чиста, того легко можна буде задовільнити і заспокоїти.

Ти не є праведніший, коли тебе люди хвалять, ані гірший, коли тебе ганять.

Яким ти є, таким ти є; та й годі вважати себе вищим, ніж ти є перед лицем Божим.

Коли вважаєш на те, який ти є у своєму серці, то не будеш звертати увагу, що там люди у світі говорять про тебе.

Чоловік дивиться на лице, Господь же дивиться на серце (І Сам. 16,7).

Чоловік судить діла, а Бог важить наміри.

Завжди добре робити, а не мати себе на думці - це ознака покірливої душі.

Небажання прийняти втіхи від створіння, хоч яке б воно не було - це ознака великої чистоти і надії в серці.

Хто не шукає для себе ніякого засвідчення на світі, той, без сумніву, весь поклався на Бога.

Бо святий Павло каже: "Не той випробуваний, хто сам себе вихваляє, але той, кого Бог хвалить" (ІІ Кор. 10,18).

З Богом у серці жити і ніяким вподобанням не в`язатися зі світом - це стан духовного чоловіка.

Читання

Діяння святих апостолів 25, 13-19

В тих днях цар Агрипа і Верніка прийшли в Кесарію вітати Феста. А що вони перебули там чимало днів, Фест представив цареві справу Павла: є тут, сказав він, один чоловік, якого Фелікс лишив в'язнем. Коли я був в Єрусалимі, на нього первосвященики і старші юдейські зробили скаргу, домагаючись його засуду Я відповів, що римляни не мають звичаю когось видавати, поки обвинувачений не матиме обвинувачів перед собою і змоги боронитися від обвинувачення. Отож, вони прийшли сюди зі мною, і я без жодного зволікання на другий день, сівши на суддівське сидіння, велів привести того чоловіка. Обвинувачі, що виступили проти нього, нічим не оскаржили його в тому, в чому я підозрівав зло. Вони з ним мали якісь суперечки про їхні забобони та про якогось померлого Ісуса, а Павло казав, що він живе.

Євангеліє від Івана 16, 23-33

Сказав Господь: Істинно, істинно кажу вам: Чого б ви не просили в Отця в Моє ім'я, Він дасть вам. Досі ви нічого не просили в Моє ім'я. Просіть — і одержите, щоб радість ваша була повна. Я говорив вам це у притчах. Надходить година, коли більше не буду говорити до вас у притчах, але одверто звіщу вам про Отця. Того дня проситимете в Моє ім'я, і не кажу, що буду благати Отця за вас, Сам бо Отець вас любить, бо ви полюбили Мене й увірували, що Я від Бога вийшов. Я вийшов від Отця і прийшов у світ, і знову лишаю світ, і вертаюсь до Отця. Кажуть до Нього учні: Ось тепер Ти говориш одверто і не кажеш ніякої притчі. І тепер ми відаємо, що Ти знаєш усе, і не потребуєш, щоб хто Тебе питав; тому ми віруємо, що Ти від Бога вийшов. Відповів їм Ісус: Віруєте Тепер? Ось надходить година, і тепер вона, коли ви розсієтеся кожен у свій бік і Мене лишите самого. Та я не сам, бо зі мною Отець. Сказав я вам це, щоб ви мали мир у Мені.