Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Слава Ісусу Христу! Довгий час мала проблеми з ногами. Зробили операцію на вени. Пройшло паро років після операції і побачила в одному місці почервоніла нога, почула болі. Здавалось таке подібне до відкриття рани на нозі. До лікарів не зверталася. Молилася до багатьох святих. Я маю миро св. Філомени. Помастила ногу миром св. Філомени і почала відмовляти дев’ятницю. Скоро почула полегшення і в цьому місці гарно зажило. Складаю щиру подяку св.  Філомені, Матінці Божій, Ісусові Христові і всім святим.

Горак Надія (Львіська обл., м. Мостиська)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
293031123

Опис

Картинка приоритету свята Преп. Пахомія Великого


Святий Пахомій Великий народився 292 року у поганській родині у Тебаїді Горішній. Маючи 20 років, він став римським вояком. Невдовзі Пахомій прийняв св. Хрещення і пішов у пустелю, де вів дуже суворе життя. У безлюдній пустелі Табенна, що над Нілом, Пахомій збудував шість монастирів та церкву для вбогих пастухів. Під його проводом у різних монастирях було сім тисяч ченців.

Пахомія можна вважати основоположником спільного чернечого життя у різних монастирях, де усі монахи жили під проводом настоятеля-протоархимандрита. Пахомій написав чернечий устав і правило для ченців. Він сміливо обороняв Христову віру від єретиків і мав дар передбачування і зцілення. Пахомій уснув 346 року.

Духовні читання

Розділ 2

Як правда промовляє в серці без гомону слів.


Слуга. Говори, Господи! Твій слуга слухає! (І Сам.3,10). Я Твій слуга; дай мені розуміння, щоб я спізнав Твої свідоцтва (Пс.118,125).

Прихили моє серце до слів уст Твоїх; хай як роса спливає слово Твоє (Втор.32,2).

Бувало колись Ізраїльські сини казали Мойсеєві: "Ти говори до нас, а ми будемо слухати; нехай не промовляє до нас Господь, щоб ми часом не повмирали" (Вих..20,19).

Не так, Господи, не так я прошу, але радше з пророком Самуїлом покірно і ревно благаю: "Говори, Господи, твій слуга слухає" (І Сам.3,10).

Нехай не говорить до мене Мойсей, або хтось із пророків, а промов радше Ти, Господи Боже, вдохновителю і просвітителю всіх пророків, бо Ти єдиний, без них, можеш мене докладно навчити, а вони без Тебе нічого не зможуть зробити.

Вони можуть вимовляти слова. але духа ними не вливають.

Гарно говорять, але коли Ти мовчиш, вони серця не зігрівають.

Вони літер навчають, а Ти відкриваєш їхнє значення. Вони проказують глибокі тайни, а Ти виявляєш їх значення.

Вони оголошують накази, а Ти допомагаєш їх виконувати.

Вони вказують дорогу, а Ти даєш силу ходити нею.

Вони діють тільки ззовні людини, а Ти серця напоумляєш і просвічуєш.

Вони скроплюють навкруги, а Ти даєш врожай.

Вони гомонять словами, а Ти надаєш розуміння слухові.

Тому-то хай не промовляє до мене Мойсей, а Ти, Господи Боже мій, віковічна Правдо, щоб я часом не вмер і не лишився без плоду, коли тільки ззовні будуть вмовляти мене, а не зігріють у серці.

Нехай не буде мені осудом те слово, яке я чув, але не виконав його; пізнав, але не полюбив його; в яке увірував, але не дотримав.

Так промов, Господи, - Твій слуга слухає; бо Ти маєш слова вічного життя (Йо.6,68). Промов до мене для хоч якоїсь втіхи моєї душі і для поправи всього мого життя, Тобі на хвалу, славу і віковічну честь.

Читання

Ап. – Рим. 82 зач.; 2, 14-29

14. Бо коли погани, що не мають закону, з природи виконують те, що законне, вони, не мавши закону, самі собі закон; 15. вони виявляють діло закону, написане в їхніх серцях, як свідчить їм їхнє сумління і думки, то засуджуючи їх, то оправдуючи, - 16. в день, коли Бог, згідно з моєю Євангелією, судитиме тайні вчинки людей через Ісуса Христа. 17. Та коли ти, що звешся юдей, що спираєшся на закон і хвалишся Богом, 18. ти, що знаєш його волю і, навчившись із закону, розбираєш, що краще, 19. упевняєш себе, що ти провідник сліпим, світло тим, що в темряві, 20. виховник невігласів, учитель дітей, бо маєш у законі вираз знання і правди, - 21. ти, отже, що інших навчаєш, себе самого не навчаєш! Проповідуєш не красти, а сам крадеш! 22. Наказуєш не чинити перелюбу, і чиниш перелюб! Гидуєш бовванами, а чиниш святокрадство! 23. Ти, що хвалишся законом, переступом закону Бога зневажаєш. 24. Бо, як написано, через вас ім'я Боже зневажається між поганами. 25. Обрізання корисне, коли виконуєш закон; а коли ти переступаєш закон, обрізання твоє стало необрізанням. 26. Коли ж необрізаний пильнує постанови закону, то чи не порахується йому його необрізання за обрізання? 27. І необрізаний по природі, виконуючи закон, осудить тебе, що, не зважаючи на Письмо й обрізання, ти переступник закону; 28. бо не той юдей, що є ним назовні, і не те обрізання, що назовні, на тілі, 29. а той, хто юдей у скритості, і те обрізання серця - за духом, не за буквою; такому похвала не від людей, але від Бога.

Єв. – Мт. 14 зач.; 5, 33-41

33. Ви чули теж, що було сказано давнім: Не клянись неправдиво, і -Виконаєш твої клятви Господеві. 34. А я кажу вам не клястися зовсім: ні небом, бо це престол Бога; 35. ні землею, бо це підніжок стіп його; ні Єрусалимом, бо це місто великого царя. 36. Та й головою твоєю теж не клянися, бо не можеш ані одного волоска зробити білим або чорним. 37. Хай буде ваше слово: Так, так; Ні, ні, – а що більше цього, те від лихого. 38. Ви чули, що було сказано: Око за око, зуб за зуб. 39. А я кажу вам: Не противтеся злому. Хто вдарить тебе в праву щоку, оберни до нього й другу. 40. Хто хоче позиватися з тобою і взяти з тебе одежу, лиши йому і плащ. 41. І хто тебе силуватиме йти милю, іди з ним дві.