Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Я хочу подякувати Святій Філомені за ласку зцілення від дерматиту, а також хочу закликати всіх, у  кого є якісь проблеми, молитися до цієї Великої Святої.

п. Уляна (м. Львів)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
272829303112
3456789
10111213
14
1516
17181920212223
24252627282930

Опис

Картинка приоритету свята Муч. Юстина, філософа, і тих, що з ним


Юстин народився 100 року в Палестині. Він охоче вивчав філософію і швидко переконався, що вчення Ісуса Христа є єдиним правильним. Св. Хрещення Юстин прийняв 130 року і після цього почав проповідувати Христову віру. Згодом помандрував до Рима через Малу Азію і Грецію. 165 року Юстина і його сімох учнів ув'язнили і після бичувань їм відрубали голови. Юстин був першим церковним письменником і найвизначнішим апологетом Церкви в II ст., який сміливо обороняв Христову віру перед поганами та юдеями. Найбільш відомим його твором є "Апологія", у якій він вимагав, щоб християн не засуджували за саму назву "християнин". Належав до т. зв. Апостольських Отців Церкви.

Духовні читання

Безпека і беззахисність

Світ сьогодні заполонили різного роду "безпечностями", але, будучи віддаленим від Христа, світ відчуває надзвичайно велику беззахисність. В жодну епоху не існувало такої беззахисності, як у сучасних людей. І оскільки людські безпечності їм не допомагають, вони біжать на корабель Церкви, щоб відчути себе в духовній безпеці, бо вони бачать: світський корабель пішов на дно. Однак, як тільки вони побачать, що й у корабель Церкви просочується вода і там переймаються духом світу цього, а Духу Святого нема, і там тоді люди впадуть у розпач, оскільки після цього їм уже не буде за що вхопитися.

Світ мучиться, гине і, на жаль, всі люди змушені жити серед цих мирських мук. Більшість відчуває велике відчуження, байдужість - особливо зараз - відчуває це скрізь. Людям нема за що втриматися. Майже як в прислів'ї: «потопаючий хапається за власне волосся», тобто шукає, за що б схопитися, як би врятуватися. Корабель тоне, а хтось, бажаючи врятуватися, хоче дістатися на щоглу. Він не думає про те, що щогла піде на дно разом з кораблем. Він хапається за щоглу і тоне ще швидше. Я хочу сказати, що люди шукають, об що б їм опертися, за що схопитися. І якщо в них нема віри, щоб обпертися на неї, якщо вони не довірилися Богу настільки, щоб повністю на Нього покластися, то їм не уникнути страждань. Довіра до Бога - велике діло.

Ті роки, які ми переживаємо, дуже тяжкі і дуже небезпечні, але, зрештою, переможе Христос. Ось побачите, з якою повагою люди будуть ставитися до Церкви - тільки б ми [християни] жили правильно. Люди зрозуміють, що інакше нічого доброго не вийде. Політики вже зрозуміли, що якщо хтось і може допомогти людям у світі, який перетворився на божевільню, то це люди Церкви. Так, не дивуйтеся! Наші політичні діячі визнали своє безсилля, підняли руки вгору. До мене в келію прийшло якось кілька політиків і сказали: «Ченці повинні йти в світ на проповідь, наставляти людей. Іншого виходу нема». Які нелегкі роки!.. Якби ви тільки знали, до чого ми дійшли і що нас чекає в майбутньому!..

Паїсій Святогорець

Читання

Ап. – Рим. 79 зач.; 1, 1-7; 13-17

1. Павло, слуга Христа Ісуса, покликаний апостол, вибраний для Євангелії Божої, 2. яку Бог наперед був обіцяв через своїх пророків у Святих Писаннях 3. про Сина свого, народженого тілом із сімени Давида, 4. установленого сином Божим у силі, духом святости, через воскресіння мертвих, - про Ісуса Христа, Господа нашого, 5. через якого ми одержали ласку й апостольство на послух віри між усіма народами на прославу його імени, 6. між якими й ви - покликані Ісуса Христа; 7. усім, що в Римі, Божим улюбленим, покликаним святим: благодать вам і мир від Бога, нашого Отця, і Господа Ісуса Христа. 13. Не хочу я, брати, від вас таїти, що я часто мав намір прийти до вас, - та досі завжди мені щось ставало на перешкоді, - щоб мати якийнебудь плід і між вами, як і між іншими народами. 14. Я почуваю себе боржником перед греками і чужинцями, розумними і неуками: 15. тож, щодо мене, я готовий і вам, що мешкаєте в Римі, проповідувати Євангелію. 16. Бо я не соромлюся Євангелії: вона бо - сила Божа на спасіння кожному, хто вірує: перше юдеєві, а потім грекові, - 17. справедливість бо Божа об'являється в ній з віри у віру, як написано: «Праведник з віри буде жити.»


Єв. – Мт. 10 зач.; 4, 25-5, 13

25. А йшла за ним велика сила людей з Галилеї, з Десятимістя, з Єрусалиму, з Юдеї та з Зайордання. 1. Побачивши ж народ, зійшов на гору. І коли він сів, підійшли до нього його учні; 2. а він, відкривши уста, почав навчати їх: 3. “Блаженні вбогі духом, бо їхнє Царство Небесне. 4. Блаженні тихі, бо вони успадкують землю. 5. Блаженні засмучені, бо будуть утішені. 6. Блаженні голодні та спраглі справедливости, бо вони наситяться. 7. Блаженні милосердні, бо вони зазнають милосердя. 8. Блаженні чисті серцем, бо вони побачать Бога. 9. Блаженні миротворці, бо вони синами Божими назвуться. 10. Блаженні переслідувані за правду, бо їхнє Царство Небесне. 11. Блаженні ви, коли вас будуть зневажати, гонити та виговорювати всяке лихо на вас, обмовляючи мене ради. 12. Радійте й веселіться, бо нагорода ваша велика на небі; так бо переслідували пророків, які були перед вами. 13. Ви – сіль землі. Коли ж сіль звітріє, чим її солоною зробити? Ні на що не придатна більше, хіба – викинути її геть, щоб топтали люди.