Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Хочу подякувати за ласку і опіку над моєю сімєю Матері Божій і святій Філомені. Одного разу моїй дочці піднялась температура до 39,3. я помастила миром святої Філомени і сталося чудо.Температури не стало.Також допомогло миро святої Філомени від сильної болі

Люба (м. Бережани)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
28293031123
45678910
111213141516
17
18192021222324
2526272829301

Опис

Картинка приоритету свята Свят. Митрофана, патр. Царгородського


Святий Митрофан був першим єпископом Візантії. На Вселенському Соборі в Нікеї 325 року Візантійську Церкву було піднесено до гідності патріархату, а Митрофана проголосили першим царгородським патріархом. Через декілька днів після Собору Митрофан закінчив своє праведне життя, а його наступником став царгородський священик Олександр. На християнському Сході св. Митрофан був у великій пошані. На його честь збудували в Царгороді величну церкву в половині IV ст.

Духовні читання

Легко знайти «солодку гірку» і покотитися по ній вниз.

А чому, Геронде, ми з таким трудом творимо добро, але настільки легко впадаємо в зло?

— Тому що в добрі, насамперед, повинна потрудитися, докласти зусиль сама людина, тоді як у злі людині допомагає диявол. А крім того, люди не наслідують добра, і добрих помислів у них теж нема. Я часто наводжу мирянам такий приклад. Припустимо, у мене є автомобіль. Я починаю міркувати: «Навіщо він мені? Мене може підвозити у справах мій знайомий, у якого теж є машина. У разі потреби я можу взяти таксі. Подарую я краще цю машину своєму знайомому - багатодітному батькові, щоб він возив своїх нещасних дітей за місто, по монастирях, щоб вони відпочивали і набиралися сил». Отже, якщо я подарую машину іншому, то ніхто не стане мене в цьому наслідувати. Однак, якщо я поміняю свій автомобіль - однакової марки з вашим - на кращий, то, ось побачите, ви вночі не будете спати, щоб знайти спосіб також поміняти свою машину на іншу, кращу. Таку ж, як у мене. Про те, що машина, яку ви маєте зараз, теж гарна, ви і не подумаєте. У цьому випадку ви будете говорити так: «Продам що-небудь, влізу в борги, але машину поміняю». А в першому випадку, навпаки, ніхто не стане мене  наслідувати, ніхто не скаже: «Навіщо вона мені потрібна, ця машина? Давай я краще подарую її тому, кому вона дійсно необхідна!» Або ще скажуть, що я збожеволів.

Люди легко потрапляють під вплив зла. Хоча в глибині душі вони визнають добро, воно викликає в них повагу.

Однак вони легко потрапляють під вплив зла і захоплюються ним, тому що в злому канонаршить (''Канонаршить", тобто підказує, що потрібно робити. Від слова "канонарх — людина, яка проголошує під час богослужіння те, що потрібно співати хору)- тангалашка ("тангалашка"— таке прізвисько дав Старець дияволу). Знайти "ласий шматочок" легко - адже спокусник тільки і займається тим, що підштовхує до цього шматочка творіння Божі. А Христос діє в межах благородства. «Це добре, - говорить Він, - «якщо хтось хоче йти Моєю дорогою...». Він не примушує йти до Себе силоміць, не каже: «Агов, кроком руш до мене!» Диявол здатний на все. Він зв'язує людину по руках і ногах, щоб повести її туди, куди він хоче, тоді як Бог зважає на волю людини. Він створив людей не рабами, але синами. Він знав, що відбудеться гріхопадіння, але навіть незважаючи на це, не зробив людей Своїми рабами. Він зволив зійти з неба, втілитися, перетерпіти Розп'яття й у такий спосіб врятувати людину. Бог дарував людині волю. І незважаючи на те, що диявол може використовувати її для великого зла, у подарованій людині волі є сприятлива можливість для того, щоб люди просіялися. Видно, що людина робить від серця [а що ні]. І якщо в когось є багато любочестя, це дуже помітно.

Паїсій Святогорець

Читання

Ап. – Рим. 82 зач.; 2, 14-29

14. Бо коли погани, що не мають закону, з природи виконують те, що законне, вони, не мавши закону, самі собі закон; 15. вони виявляють діло закону, написане в їхніх серцях, як свідчить їм їхнє сумління і думки, то засуджуючи їх, то оправдуючи, - 16. в день, коли Бог, згідно з моєю Євангелією, судитиме тайні вчинки людей через Ісуса Христа. 17. Та коли ти, що звешся юдей, що спираєшся на закон і хвалишся Богом, 18. ти, що знаєш його волю і, навчившись із закону, розбираєш, що краще, 19. упевняєш себе, що ти провідник сліпим, світло тим, що в темряві, 20. виховник невігласів, учитель дітей, бо маєш у законі вираз знання і правди, - 21. ти, отже, що інших навчаєш, себе самого не навчаєш! Проповідуєш не красти, а сам крадеш! 22. Наказуєш не чинити перелюбу, і чиниш перелюб! Гидуєш бовванами, а чиниш святокрадство! 23. Ти, що хвалишся законом, переступом закону Бога зневажаєш. 24. Бо, як написано, через вас ім'я Боже зневажається між поганами. 25. Обрізання корисне, коли виконуєш закон; а коли ти переступаєш закон, обрізання твоє стало необрізанням. 26. Коли ж необрізаний пильнує постанови закону, то чи не порахується йому його необрізання за обрізання? 27. І необрізаний по природі, виконуючи закон, осудить тебе, що, не зважаючи на Письмо й обрізання, ти переступник закону; 28. бо не той юдей, що є ним назовні, і не те обрізання, що назовні, на тілі, 29. а той, хто юдей у скритості, і те обрізання серця - за духом, не за буквою; такому похвала не від людей, але від Бога.


Єв. – Мт. 14 зач.; 5, 33-41

33. Ви чули теж, що було сказано давнім: Не клянись неправдиво, і -Виконаєш твої клятви Господеві. 34. А я кажу вам не клястися зовсім: ні небом, бо це престол Бога; 35. ні землею, бо це підніжок стіп його; ні Єрусалимом, бо це місто великого царя. 36. Та й головою твоєю теж не клянися, бо не можеш ані одного волоска зробити білим або чорним. 37. Хай буде ваше слово: Так, так; Ні, ні, – а що більше цього, те від лихого. 38. Ви чули, що було сказано: Око за око, зуб за зуб. 39. А я кажу вам: Не противтеся злому. Хто вдарить тебе в праву щоку, оберни до нього й другу. 40. Хто хоче позиватися з тобою і взяти з тебе одежу, лиши йому і плащ. 41. І хто тебе силуватиме йти милю, іди з ним дві.