Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Слава Ісусу Христу! Довгий час мала проблеми з ногами. Зробили операцію на вени. Пройшло паро років після операції і побачила в одному місці почервоніла нога, почула болі. Здавалось таке подібне до відкриття рани на нозі. До лікарів не зверталася. Молилася до багатьох святих. Я маю миро св. Філомени. Помастила ногу миром св. Філомени і почала відмовляти дев’ятницю. Скоро почула полегшення і в цьому місці гарно зажило. Складаю щиру подяку св.  Філомені, Матінці Божій, Ісусові Христові і всім святим.

Горак Надія (Львіська обл., м. Мостиська)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
28293031123
45678910
11121314151617
181920
21
222324
2526272829301

Опис

Картинка приоритету свята Перенесення мощів вмуч. Теодора Тирона


Цього дня Цекрва творить пам'ять про перенесення мощей св. Теодора Тирона до його рідного міста Евхаїти. Таким було його передсмертне бажання.

У своїй похвальній проповіді св. Григорій Ніський просив у св. Теодора заступництва такими словами: "Як вояк - борони нас; як мученик — промовляй за нас, проси миру. Вчини так, щоб завдяки твоїм молитвам і твоїх побратимів не ширилися єресі, а християнська держава стала плодючим полем".

Духовні читання

Спокою треба шукати більше в Бога, ніж у всіляких благах і дарах.

Слуга. Спокою, душе моя, шукай завжди тільки в Бога, а не деінде, бо Він вічний спокій святих.
Найсолодший і наймиліший Ісусе! Дай мені знайти спокій тільки в Тобі, а не в якомусь створінні.
Не в якомусь гаразді і красі, не в якійсь славі й честі, не в якійсь могутності й достойності, не в якомусь знанні і кмітливості.
Не в якомусь багатстві і мистецтві, не в якійсь радості й веселості, не в якомусь розголосі і похвалі, не в якійсь насолоді і потісі.
Не в якійсь сподіванці і обіцянці, не в якійсь заслузі і бажанні.
Не в якихось дарах і благах, що можеш дати і в душу влити, не в якихось веселощах і в щасті, що їх тільки серце зможе збагнути і відчути.
Нарешті ні в ангелах, ні в архангелах, ані в усіх небесних силах, не в усьому тому, що видимо і не видимо, та й не в тому, що не є Тобою, мій Боже!
Бо Ти, Господи Боже мій, є за все найліпший, єдиний найдосконаліший і найбагатший, Ти єдиний найсолодший і наймиліший.
Ти єдиний найкращий і найлюбіший, Ти єдиний найсвятіший і найславніший; в Тобі все добро разом зібране і в цілій повноті є, завжди було і буде.
Тому то все, що крім себе самого мені даєш, або що від себе самого мені об`являєш чи обіцяєш – коли я Тебе не бачу і не осягаю, воно є чимось благеньким і недостатнім.
Бо моє серце не може знайти правдивого спокою ані цілковитого задоволення, доки не спочине в Тобі і не зніметься понад усі дари і все створіння.
О, мій наймиліший обручнику Ісусе Христе, моя найчистіша любове, володарю всього створіння! Хто дасть мені крила правдивої свободи, щоб злетіти і в Тобі спочити?
О, якби то мені було дано у всій повноті стати вільним і бачити, який Ти милий, Господи, Боже мій!
Коли ж я у всій повноті з`єднаюся з Тобою так, що з любові до Тебе не чутиму себе, тільки Тебе єдиного – способом, який перевищує всіляке звичайне почування і тільки декому відомий?
А тепер раз у раз зітхаю і з болем переношу свою недолю.
Бо на цій долині сліз спіткає мене чимало лиха, воно мене дуже часто непокоїть, засмучує і морочить; нерідко мене перепиняє і розсіває, манить і обплутує, щоб я не мав вільного доступу до Тебе і не тішився Твоїми солодкими обіймами, якими завжди стрічаєш блаженні душі.
Хай тебе зворушать мої зітхання і та недоля, якої повно всюди на землі.
О, Ісусе, сяйво віковічної слави, потіхо душі на земній мандрівці! До Тебе звернені мої уста без голосу, тільки моє мовчання промовляє до Тебе.
Доки ж баритиметься мій Господь!
О, щоб тільки Він прийшов до мене, свого бідолашного, та й звеселив мене! Щоб подав свою руку і витягнув нещасного з усіх бід.
Прийди, прийди! Бо без тебе не буде веселого дня ні години; бо Ти моя радість, а без Тебе мій стіл – пустка.
Я нещасний, немов викинений у темницю і закований у кайдани, доки не оживиш мене світлом Твого прибуття, доки не обдаруєш мене свободою і не покажеш свого дружнього обличчя.
Хай інші люди шукають собі замість Тебе чогось іншого, чого їм тільки захочеться; мені тим часом ніщо інше не є і не буде до вподоби, окрім Тебе, мій Боже, моя надіє, моє вічне спасіння!
Я не замовкну і не перестану благати, доки не вернеться до мене Твоя ласка і доки не промовиш до мого серця.
Господь. Оце я є. Ось я коло тебе, бо ти мене закликав. Твої сльози і бажання твоєї душі, твоя покора і туга твого серця прихилили мене до тебе і привели до тебе.
Слуга. Господи, я кликав Тебе, бажав утішатися Тобою і готовий задля Тебе відректися всього.
Бо Ти перший додав мені духа, щоб я Тебе шукав. Тому будь, Господи, благословенний, що в превеликому Твоєму милосерді показав слузі таку доброту.
Що ж більше має ще говорити до Тебе Твій слуга, як не впокоритися глибоко перед Тобою, постійно пригадуючи свої гріхи і свою нікчемність?
Бо нема нікого Тобі рівного між усіма дивами неба і землі.
Твої діла дуже добрі, Твої суди справедливі, а Твоє провидіння всім управляє.
Хвала Тобі і слава, Мудросте Отця! Хай Тебе хвалять і благословлять мої уста, моя душа і всі створіння разом.
Щоб тільки Ти мене не відкинув від Себе навіки і не викреслив з книги життя: тоді хай будь-яке лихо спіткає мене, ніщо мені не зашкодить.

св. Тома Кемпійський (Наслідування Христа) 

Читання

Ап. – Рим. 86 зач.; 4, 4-12.

4. Тому, хто виконує якусь роботу, заробіток рахується не як ласка, але як щось належне; 5. тому ж, хто не виконує, а вірує в того, який оправдує нечестивця, віра його рахується за оправдання. 6. Як то й Давид проголошує щасливим чоловіка, якому Бог зараховує оправдання без діл: 7. «Щасливі ті, яким відпущені беззаконня і яким гріхи прикриті. 8. Щаслива людина, якій Господь гріха не порахує.» 9. Чи ж оце щастя лише для обрізаних, а чи й для необрізаних? Бо ми говоримо: «Віра була зарахована Авраамові як оправдання.» 10. Як же зарахована? Як він уже був обрізаний, чи як ще необрізаний? Не як він був обрізаний, але як необрізаний. 11. І він прийняв ознаку обрізання, - печать оправдання, через віру, яку мав, бувши необрізаним, щоб бути батьком усіх тих, які вірять, не будучи обрізаними, щоб оправдання було їм теж пораховане; 12. і щоб він був батьком обрізання не лиш обрізаним, але й тим, що ходять слідами віри, яку ще перед обрізанням мав батько наш Авраам.

Єв. Мт. 22 зач.; 7, 15-21.

15. Стережіться лжепророків, що приходять до вас в овечій одежі, а всередині – вовки хижі. 16. Ви пізнаєте їх за плодами їхніми; хіба збирають виноград з тернини або з будяків – смокви? 17. Так кожне добре дерево родить гарні плоди, а лихе дерево – плоди погані. 18. Не може добре дерево приносити плодів поганих, ані лихе дерево – плодів добрих. 19. Всяке дерево, що не родить доброго плоду, рубають і в вогонь кидають. 20. За їхніми плодами, отже, пізнаєте їх. 21. Не кожний, хто промовляє до мене: Господи, Господи! - ввійде в Царство Небесне, лише той, хто чинить волю Отця мого, що на небі.