Позначення свят і служб

Велике свято
Середнє свято
Середнє свято
Мале свято
Мале свято
Мале свято

Дорогі Браття і Сестри у Христі!

Допоможіть Живій Вервиці поширювати віру, моральність, завдяки Вашій молитві, пожертві на поширення віри!

Зробити пожертву в
фундацію "Живої Вервиці"

Свідчення про отримані ласки

Хочу подякувати за ласку і опіку над моєю сімєю Матері Божій і святій Філомені. Одного разу моїй дочці піднялась температура до 39,3. я помастила миром святої Філомени і сталося чудо.Температури не стало.Також допомогло миро святої Філомени від сильної болі

Люба (м. Бережани)

Церковний календар

ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятницяСуботаНеділя
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
232425
26
272829
30123456

Опис

Картинка приоритету свята Передпразденство Воздвиження; оновлення храму св. Воскресення в Єрусалимі; свящ. Корнилія, сотника


Спогадується подія освячення Храму Воскресіння Господнього в Єрусалимі за царя Костянтина Великого та його матері Олени в 335 році.

Святий Корнилій жив у Кесарії Палестинській, був поганським сотником. У Діяннях апостолів описано навернення і св. Хрещення Корнилія з рук св. апостола Петра, який з Яффи прибув до його дому. Згодом він покинув військову службу та почав проповідувати Христову віру разом з апостолами. Був висвячений св. Петром на єпископа Кесарії Палестинської.

Опісля Корнилій перейшов до міста Скепсії, де поганський князь Димитрій наказав йому в святині поклонитися божкам. Відмовившись від ідолопоклонства, Корнилій вийшов зі святині, яка одразу завалилася. Він врятував молитвою від неминучої смерті жінку і сина князя Димитрія, які опинилися під звалищами поганської святині. Побачивши це чудо, Димитрій охрестився, а згодом і майже всі жителі міста. У Скепсії Корнилій залишився аж до своєї смерті. Його мощі Бог прославив численними чудами.

Духовні читання

Молитва  

Відкупив Ти нас від клятви закону пресвятою Твоєю кров'ю, на хресті розіп'явся, і списом проколотий, без¬смертя виточив людям; Спасе наш, слава Тобі.

Читання

Ряд: Ап. – Гал. 211 зач.; 4,28-5,10.

28. Ви ж, брати, як Ісаак, діти обітниці. 29. Та як тоді, хто народився за тілом, гонив того, хто родився за духом, так і тепер. 30. Тільки ж що Письмо каже: “Прожени рабиню та її сина, бо син рабині не успадкує з сином вільної.” 31. Отак, брати, ми сини не рабині, а вільної. 1. Христос нас визволив на те, щоб ми були свобідні. Тож стійте і під кормигу рабства не піддавайтеся знову. 2. Ось я, Павло, кажу вам, що коли ви обрізуєтеся, Христос вам ні в чому не допоможе. 3. Свідчу знову кожному, хто обрізується: Він мусить увесь закон чинити. 4. Ви, що шукаєте в законі оправдання, від Христа відлучилися, від благодаті ви відпали. 5. Ми бо духом з віри очікуємо надії оправдання, 6. бо у Христі Ісусі нічого не означають ні обрізання, ні необрізання, але - віра, чинна любов'ю. 7. Ви бігли добре. Хто ж то вам став на перешкоді, що ви правді не повинуєтеся? 8. Це переконання не від того, хто вас кличе. 9. Трохи закваски квасить усе тісто. 10. Я певний в Господі, що ви не матимете інших думок; а хто заколочує вас, буде засуджений, хто б він не був.

Єв. – Мр. 27 зач.; 6,54-7,8.

54. А коли вийшли з човна, люди зараз же його впізнали 55. і розбіглися по всій країні та почали приносити хворих на ліжках, де тільки чули, що він перебуває. 56. І куди він тільки приходив, - у села чи міста, чи в слободи, - клали на майданах хворих і просили його про змогу бодай доторкнутися краю його одежі; і хто тільки торкавсь його, ставав здоровий. 1. Фарисеї ж і деякі з книжників, які були прийшли з Єрусалиму, зібрались коло Ісуса. 2. І бачивши, що дехто з його учнів їсть хліб нечистими, тобто немитими руками, - 3. бо фарисеї й усі юдеї, додержуючи передання старших, не їдять, поки не вимиють добре рук, 4. і не споживають, повернувшися з торгу, поки себе не покроплять, та й багато іншого вони перейняли й дотримують: миття чаш, глеків, мосяжного посуду, - 5. отож питали його книжники та фарисеї: "Чом твої учні не поводяться за переданнями старших, а їдять немитими руками?" 6. Він же відповів їм: "Добре пророкував про вас, лицемірів, Ісая, як ото написано: Народ цей устами мене почитає, серце ж їхнє далеко від мене; 7. та вони марно мене почитають, навчаючи наук - наказів людських. 8. Заповідь Божу занедбавши, притримуєтеся ви передання людського: обмиваєте глеки та кухлі й ще багато в тому роді."